Кошик
137 відгуків
PLINTROOMS
+380 (67) 272-01-99
+380 (99) 535-87-19
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був використаний і має всі супровідні документи, які підтверджують покупку. Процедура повернення та обміну товару належної якості: - зателефонуйте за телефоном +380 (67) 272-01-99, або надішліть листа на emailcezarprestige@gmail.com, зазначивши в темі "Повернення/обмін товару" і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником за адресою: вул. Тюринська, 107, Харків, Харківська область, 61161, Україна; - зателефонуйте за номером +380 (67) 272-01-99 і повідомте менеджеру номер декларації відправленої посилки. У разі повернення, необхідно також повідомити номер банківської картки, на яку потрібно здійснити повернення коштів; - після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 14 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар. Умови повернення та обміну товарів неналежної якості: У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження в присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії для подальшої комунікації щодо вирішення питання. Якщо ви виявили брак або інший недолік під час експлуатації товару, зверніться в магазин протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту покупки). Процедура повернення товару неналежної якості: - зателефонуйте за телефоном +380 (67) 272-01-99, або надішліть листа на emailcezarprestige@gmail.com, зазначивши в темі "Повернення/обмін товару" і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником за адресою: вул. Тюринська, 107, Харків, Харківська область, 61161, Україна; - зателефонуйте за номером +380 (67) 272-01-99 і повідомте менеджеру номер декларації відправленої посилки. У разі повернення, необхідно також повідомити номер банківської картки, на яку потрібно здійснити повернення коштів; - після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 14 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар. Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner